Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Nowa Karczma
Menu góra
Strona startowa Gmina Nowa Karczma Zamówienia publiczne i ogłoszenia Nabór na stanowiska urzędnicze
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko: Sekretarz Gminy w Urzędzie Gminy Nowa Karczma - Nabór na stanowiska urzędnicze , menu 62, artykuł 10884 - BIP - Gmina Nowa Karczma”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Nabór na stanowiska urzędnicze

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko: Sekretarz Gminy w Urzędzie Gminy Nowa Karczma

Nowa Karczma, dnia 30 kwietnia 2024 r.

 

WÓJT GMINY NOWA KARCZMA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO

SEKRETARZ GMINY

W URZĘDZIE GMINY NOWA KARCZMA

 

I. Wymagania niezbędne:

1) wykształcenie wyższe;

2) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej  czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ww. ustawy o pracownikach samorządowych oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;

3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

4) brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

5) posiadanie nieposzlakowanej opinii.

II. Wymagania dodatkowe: (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonanie zadań na stanowisku):

1) preferowane wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie prawa, administracji, lub ekonomii;

2) biegła umiejętność obsługi komputera;

3) znajomość regulacji prawnych związanych z zadaniami wykonywanymi na stanowisku pracy, a w szczególności:

a) ustawy o samorządzie gminnym,

b) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych,

c) ustawy Prawo zamówień publicznych,

d) ustawy o pracownikach samorządowych,

e) Kodeksu postępowania administracyjnego,

f) ustawy o systemie oświaty,

g) ustawy Prawo oświatowe,

h) ustawy o finansach publicznych,

i) ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,

j) ustawy o ochronie danych osobowych,

k) ustawy o ochronie informacji niejawnych;

4) zdolności organizacyjne;

5) komunikatywność i wysoka kultura osobista;

6) kreatywność i umiejętność zarządzania zespołem;

7) wysokie poczucie odpowiedzialności za wykonywaną pracę.

III. Warunki pracy:

1) wymiar czasu pracy – pełny etat;

2) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;

3) miejsce pracy: Urząd Gminy Nowa Karczma; 83-404 Nowa Karczma; ul. Kościerska 9;

4) praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy z innymi komórkami Urzędu oraz instytucjami zewnętrznymi.

IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) kierowanie referatem administracyjno-gospodarczym Urzędu;

2) zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, w tym warunków i dyscypliny pracy;

3) nadzorowanie prowadzenia obsługi kancelaryjnej, w tym ewidencjonowania korespondencji;

4) opracowywanie projektów zarządzeń regulujących funkcjonowanie Urzędu;

5) przygotowywanie projektów statutów i regulaminów;

6) nadzorowanie sporządzania projektów przepisów gminnych oraz prowadzenia ich zbioru;

7) współdziałanie z radcą prawnym w zakresie sprawowania obsługi prawnej;

8) nadzorowanie prowadzenia zbioru pełnomocnictw i upoważnień;

9) nadzorowanie i kontrola sposobu rozpatrywania skarg, wniosków oraz terminowości i prawidłowości załatwiania spraw interesantów;

10) koordynowanie i nadzorowanie opracowań projektów uchwał oraz dokumentów przedkładanych Radzie Gminy;

11) nadzór, koordynacja i kontrola rozpatrywania wniosków i interpelacji radnych;

12) koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, referendami i spisami;

13) nadzorowanie kontroli zarządczej i audytu;

14) koordynacja prac związanych z prowadzeniem strony internetowej gminy oraz BIP;

15) nadzorowanie zatrudniania pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy;

16) koordynowanie prac związanych z udziałem gminy w związkach i porozumieniach międzygminnych;

17) organizacja obsługi administracyjno-gospodarczej Urzędu oraz zapewnienia materialno-technicznych warunków pracy;

18) zarządzanie systemami informatycznymi i wdrażanie rozwiązań cybernetycznych w zakresie funkcjonowania Urzędu i nadzór nad ich stosowaniem i dokumentowaniem;

19) organizowanie procesu szkolenia pracowników Urzędu;

20) koordynacja dokonywania oceny pracy pracowników Urzędu zgodnie z obowiązującym regulaminem;

21) zapewnienie realizacji zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;

22) nadzór nad prowadzeniem spraw z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej w Urzędzie;

23) nadzorowanie prowadzenia archiwum zakładowego;

24) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców;

25) zapewnienie prawa dostępu do informacji publicznej zgodnie z przepisami prawa.

 

V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1) list motywacyjny;

2) curriculum vitae;

3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

4) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;

5) oświadczenia o:

- posiadanym obywatelstwie,

- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

- korzystaniu z pełni praw publicznych,

- niekaralności, (osoba wybrana w postępowaniu konkursowym na ww. stanowisko zobowiązana będzie do przedstawienia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),

- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

- stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na niniejszym stanowisku pracy;

6) klauzule zgody na przetwarzanie danych szczególnej kategorii, tj. informacji o niepełnosprawności w procesie rekrutacji, kontakt telefoniczny i sms oraz kontakt elektroniczny;

7) obowiązek informacyjny – zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

 

VI. Inne informacje:

  1. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
  2. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane - o zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu.
  3. Otrzymanych dokumentów nie odsyłamy, można je odebrać osobiście z Urzędu w pok. 2, a po upływie 90 dni od daty ogłoszenia wyników naboru nastąpi ich zniszczenie.
  4. Informujemy, iż w marcu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.
  5. W drugim etapie naboru zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o terminie której wybrane do niej osoby zostaną powiadomione telefonicznie.
  6. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Nowa Karczma oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Nowa Karczma.

 

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia i nazwiska kandydata wraz z adresem i dopiskiem: „Nabór na stanowisko - Sekretarz Gminy” w siedzibie Urzędu - Sekretariat lub pocztą na adres: Urząd Gminy Nowa Karczma, 83‑404 Nowa Karczma, ul. Kościerska 9, w terminie do dnia 20 maja 2024 r. do godz. 1000.

 

Nowa Karczma, dnia 30 kwietnia 2024 r.

 

                                                 Wójt Gminy Nowa Karczma

                                                  Andrzej Pollak

 

Wzory oświadczeń wymaganych w procesie rekrutacji

 

Metryka

sporządzono
2024-04-30 przez Krefta Joanna
udostępniono
2024-04-30 13:15 przez Łyskowska Marta
zmodyfikowano
2024-04-30 14:55 przez Łyskowska Marta
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
154
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.